Δημήτρης Ροδόπουλος - ψευδώνυμο Μ.

Θα υπογράφω Μίτια...

Μ. Καραγάτσης - Ζωγραφική Κυριάκος ΚατζουράκηςΜ. ΚαραγάτσηςΕλιά ΠαγασητικούΘεσσαλία Ραψάνη - Προτομή Μ. ΚαραγάτσηΝτάμες Mon Plaisir

"Με λένε Δημήτρη όμως εγώ αγάπησα τον άνθρωπο Μίτια - ήταν ο μικρότερος αδελφός στην οικογένεια Καραμαζώφ ο πιο αθώος...|

Στην Κηφισιά μια συνάντηση έξω από το ξενοδοχείο Πεντελικόν

"Να σου συστήσω αγαπητέ μου... από 'δω ο γιος μου ο πρώτος - τον λένε Παναγιώτη Φίλιππο" "ο κύριος Δημήτρης παιδί μου συγγραφεύς, μένει εδώ κοντά μας τώρα το καλοκαίρι στην Κηφισιά..."
"Δεν ονομάζομαι πλέον Δημήτρης Δώρα μου αλλά Μίτια από το βιβλίο του Ντοστογιέφσκι, να το διαβάσει κι ο μικρός, σου συνιστώ είναι πολύ ωραίο".

"Όσο για την Κηφισιά... με κουβάλησαν με το ζόρι... Εμένα μου αρέσει ο Παγασητικός, η Θεσσαλία, η δροσερή Ραψάνη..."

Ως γνωστόν Μίτια ήταν από το μικρό όνομα Μίτια που βγαίνει από το ελληνικό Μιχάλης. Ο Καραγάτσης υπέγραφε σαν Μ. Καραγάτσης σε όλη του του ζωή - τόσο σύντομη δυστυχώς, όλα του τα βιβλία - τόσο πολλά ευτυχώς.

📖 Περισσότερα για Μ. Καραγάτσης (1908 - 1960) εδώ


Καραγάτσης το 10 το τυχερό - Μαρία Ναυπλιώτου Βασίλης Χαραλαμπόπουλος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ινδοκίνα

Πόρος Ασκέλι

Κλεψύδρα